Nisam dobio/la e-poruku za aktiviranje. Kako da se prijavim?
Proverite da li se vaša e-poruka za aktiviranje naloga nalazi u direktorijumu za neželjenu poštu. Ako nije tamo, pokušajte da se prijavite i prikazaće vam se nekoliko opcija ispod polja za prijavljivanje, koje možete izabrati kako biste e-poruku za aktiviranje ponovo poslali u prijemno sanduče.
Izgubio/la sam ili zaboravio/la lozinku, kako da je resetujem?
Ukoliko ste zaboravili lozinku, možete definisati novu ako kliknete na dugme „Prijavljivanje“ na početnoj stranici, a zatim izaberete vezu „Zaboravljena lozinka“.
Kako da izbrišem svoj nalog sa platforme myOpel?
Nalog možete izbrisati u svakom trenutku, ali se nadamo da to nećete učiniti. Možete da izbrišete određene informacije iz odeljka „myProfile“, ili možete da deaktivirate ceo myOpel Web nalog. Da biste to uradili, u odeljku „myProfile“ kliknite na dugme „Otkazivanje pretplate na myOpel Web“ i potvrdite ovu radnju. Deaktiviranjem naloga neće se promeniti vaše izabrane postavke za komunikaciju. Ako više ne želite da kontaktiramo sa vama, ažurirajte svoje željene postavke za komunikaciju pre nego što izaberete opciju „Otkazivanje pretplate na myOpel Web“.
Ako otkažete pretplatu na myOpel Web, nalozi za myOpel App i – ako je primenjivo – OpelConnect neće biti izbrisani. Da biste uklonili ili deaktivirali nalog za myOpel App i/ili OpelConnect, direktno se prijavite pomoću istih akreditiva i pratite uputstva za odgovarajuću platformu.
Da biste trajno izbrisali svoj nalog i sve povezane podatke, pošaljite e-poruku sa zahtevom na adresu privacyrights-opel@mpsa.com.
Bio/la sam član na prethodnom myOpel portalu. Hoće li i dalje da važe moji stari podaci za prijavljivanje?
Da. Preneli smo vaš nalog i podatke za prijavljivanje na novi myOpel portal, stoga se i dalje možete prijavljivati na uobičajeni način. Od vas će se možda zatražiti da definišete novu lozinku, jer smo ažurirali svoja bezbednosna pravila.
Šta će se desiti ako promenim adresu e-pošte, ili ako više nemam pristup nalogu za e-poštu na kome sam ranije bio/la registrovan?
Ako imate novu adresu e-pošte ili ako ne možete da pristupite ranijoj adresi e-pošte, a sećate se svoje lozinke, pređite na odeljak „myProfile“ u padajućem meniju odmah ispod vašeg korisničkog imena i promenite adresu e-pošte. Ako se ne sećate lozinke i nemate pristup staroj adresi e-pošte, moraćete ponovo da se registrujete kao član platforme myOpel.